System Q-CRM 3000 jak to określił jeden z naszych klientów "ujarzmia relacje z klientami". W nazwie zastosowaliśmy powszechnie znany i przyjęty angielskojęzyczny termin CRM (Customer Relationship Management), co można tłumaczyć jako Zarządzanie Relacjami z Klientami.

Q-CRM 3000 jest systemem uniwersalnym i może znaleźć zastosowanie w firmach o dowolnym profilu i zakresie działalności.

System służy do:

  • Podniesienia efektywności organizacji kontaktów z klientami
  • Gromadzenia i zarządzania informacjami o klientach i ich reprezentantach
  • Prowadzenia akwizycji i marketingu
  • Tworzenia, obróbki i zarządzania dokumentami
  • Realizacji akcji seryjnych (mailingu listowego i elektronicznego)
  • Prowadzenia korespondencji drogą poczty elektronicznej
  • Organizacji zadań wewnątrzfirmowych
  • Zarządzania pracownikami firmy
  • Ewidencjonowania listów poleconych
  • Wygodnej komunikacji pomiędzy użytkownikami programu
  • Przypominania o zaplanowanych zadaniach
  • Alarmowania o realizacji spraw terminowych
  • Seryjnych wydruków kopert i etykiet
  • Raportowania w formacie HTML lub graficznym

System komputerowy Q-CRM 3000 może być używany przez firmy działające lokalnie oraz takie, które posiadają rozbudowaną strukturę oddziałową lub dysponujące siecią reprezentantów pracujących w terenie.