Moduł QM-B2B udostępnia kontrahentom prosty serwis www służący do składania zamówień oraz kontroli stanu ich realizacji.
Aplikacja udostępnia upoważnionym handlowym :
Konto użytkownika serwisu zakładane jest z poziomu systemu Q-ERP 3000. Firma kontrahenta może mieć wiele kont z różnymi poziomami dostępu.
W standardzie dostępne są :
Zmiana zakresu uprawnień na danym poziomie lub stworzenie zupełnie nowego odbywa się w trakcie wdrożenia programu.
Cały proces składania zamówienia jest dostępny w jednym oknie, co sprawia, że przebiega szybko i wygodnie.
Podział na kategorie towarowe przedstawiony jest w postaci prostego intuicyjnego drzewa, zaś cena i rabat dla pozycji towarowej uwzględniają aktualne warunki handlowe klienta.
Klient ma możliwość szybkiego wglądu w stany magazynowe z podziałem na magazyny - wystarczy kliknięcie w kolumnie Dostępne. Kolejnym udogodnieniem jest specjalna funkcja pozwalająca na błyskawiczne odszukanie towaru.
Użytkownik po zalogowaniu ma bieżący wgląd w status realizacji zamówienia (nowe, odebrane, przyjęte do realizacji, zrealizowane, anulowane), może też być o nim aktywnie informowany za pomocą wiadomości e-mail. Decyzja o sposobie powiadamiania konfigurowana jest na etapie wdrożenia.
Dane modułu QM-B2B są odbierane i przesyłane z systemu Q-ERP 3000 on-line w ustalonych kwantach czasowych np. co 5 minut. Przy projektowaniu serwisu połączeniowego postawiliśmy na jego niezawodność i elastyczność, dlatego dane zsynchronizują się prawidłowo nawet przy długich przerwach w komunikacji pomiędzy systemami, spowodowanych np. awarią internetu. Zakres przesyłanych danych określany jest w trakcie wdrożenia.
W podstawowej konfiguracji synchronizowane są następujące dane:
Okno pobierania faktur wysłanych do systemu QM-B2B
|
|
Okno zamówień wysłanych z systemu QM-B2B
|