Gwarancja, serwis: opis możliwości, procedura postępowania | Koszty |
---|---|
Naprawa błędów | |
W okresie gwarancyjnym każdy zgłoszony błąd programu jest naprawiany najszybciej, jak to jest tylko możliwe. Do tej pory nigdy nie trwało to dłużej niż 2 dni, przeważnie problem rozwiązywany jest w kilka godzin od chwili zgłoszenia. |
gratis |
Indywidualne zmiany | |
Firma nasza specjalizuje się w modyfikowaniu programów na życzenie klienta. Poprzez bezpośredni kontakt naszego przedstawiciela z klientem ustalana jest lista zmian z ich dokładnym opisem. Uwaga: Przy tego typu zamówieniu należy liczyć się z następującymi konsekwencjami:
Od klienta wymagamy umiejętności posługiwania się pocztą e-mail, zapisywania załączników, kopiowania plików w systemie operacyjnym, obeznania z systemem plików systemu operacyjnego. |
wg wcześniejszej wyceny |
Wersja Custom. Indywidualne zmiany | |
Podobnie jak w przypadku indywidualnych zmian z tą różnicą, że zapewniamy przechowywanie wersji programu klienta we własnych zasobach. |
wg wcześniejszej wyceny |
System | |
Na podstawie każdego programu jesteśmy w stanie zbudować duży, wielomodułowy, zintegrowany system. W tym wypadku jednak zawsze zaczynamy od projektu. |
wg wcześniejszej wyceny i indywidualnej oferty |