O nas

  • Naszym celem jest: tworzenie niezawodnych systemów komputerowych, dostosowanych w pełni do oczekiwań klientów
  • Jesteśmy obecni na rynku informatycznym od 1989 roku
  • Specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania “na miarę”
  • Zdobyliśmy i nadal zdobywamy doświadczenie w wielu branżach, takich jak: handel, usługi, produkcja, sektor bankowy, zarządzanie firmą, sektor medyczny, wydawnictwa, sektor publiczny
  • Wyprodukowaliśmy ponad 200 systemów i programów
  • Przeprowadziliśmy ponad 2500 instalacji i wdrożeń oprogramowania
  • Naszymi klientami są bardzo wymagające firmy i przedsiębiorstwa, m.in.: Centrum Medyczne Mavit, Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny dla Dzieci w Ameryce, Klinika MEDIQ, Carolina Medical Center, Szpital Giżycki, Media Service Zawada Sp. z o.o., Instytut Gość Media, PHOENIX Pharma Polska Sp. z o.o., Toyota Motor Poland, PKO Leasing S.A., Biuro Maklerskie Banku BGŻ BNP Paribas S.A.

Technologia Q-Line 3000:

  • Własna technologia Q-Line 3000 umożliwia uruchamianie systemów serii 3000 zarówno pod systemami operacyjnymi serii Windows oraz serii Linux. Możliwy jest dostęp do systemów poprzez internet lub urządzenia PDA.
  • Q-Line 3000 zapewnia szybką produkcję oraz wprowadzanie zmian pod klienta (lub: zgodnie z uwagami klienta)
  • Systemy serii 3000 doskonale współpracują z różnego rodzaju urządzeniami do automatycznej identyfikacji jak na przykład kolektorami danych, RFID, czytnikami i drukarkami kodów kreskowych.

Kadra

  • Stabilność kadrowa: dyrektorzy firmy mają staż od 15-20 lat, a kadra średniego szczebla powyżej 5 lat
  • Zatrudniamy ludzi z najlepszych uczelni w Polsce już we wczesnych latach studiów
  • System szkoleń i pracy jest zorientowany zadaniowo
  • Szkolimy ludzi prawie od samego początku na pracy dla klienta

Współpraca

  • Indywidualnie rozwijamy systemy naszych klientów
  • Nie prowadzimy sprzedaży "fire&forget" - "odpal i zapomnij"
  • Stosujemy partnerskie podejście do klienta
  • Bezpośredni kontakt z opiekunem, lub jego zastępcą poprzez mail, telefon
  • Gotowość serwisu w nagłych przypadkach, umowy opieki nad systemem, serwis
  • Otwartość na nowe wyzwania technologiczne
  • Przyjazna polityka licencyjna